دیالیز بهترین درمان برای درمان مرحله 5 SLE است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز بهترین درمان برای درمان مرحله 5 SLE است

دیالیز بهترین درمان برای درمان Etaopa 5 از SLEAlrededor 60 درصد از بیماران مبتلا به SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) است آسیب کلیوی است. زمانی که SLE باعث التهاب کلیه، و در نتیجه نفریت لوپوس که می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، در حالی که مرحله 5 نارسایی کلیه است. دیالیز یکی از مهمترین درمان برای درمان این بیماری است، اما از آن است که بهترین نیست.

چرا دیالیز است که بهترین درمان برای مرحله 5 از SLE نیست.

برخی از بیماران از سطح کراتینین شکایت هنوز پس از دیالیز بسیار بالا است. چرا؟ دیالیز است به نام "کلیه مصنوعی". این به این معنی که دیالیز به جای کلیه ها برای فیلتر زائد از خون، از جمله کراتینین. با این حال، ممکن است که دیالیز کار می کند روز و شب به عنوان کلیه خود را. بنابراین، هنگامی که بیماران دیالیز را ندارد، خون زباله شروع به تجمع دوباره.

چه درمان را می توان مرحله 5 از SLE درمان می شود؟

در طول دیالیز، کلیه کار نمی کنند، مانند دستگاه رها شده است. با این حال، آنچه که ما انجام است که برای محافظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده است. کلیه ما ظرفیت جبرانی قوی. حتی با عملکرد کلیوی تنها 30 درصد، بیماران می توانند یک زندگی عادی با دیگران را ترک کند.

در آن صورت، من توصیه می Maikang ترکیب و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

1. مخلوط Maikang. این یک بطری عصاره مایع از گیاهان چینی به صورت خوراکی توسط بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای 2-3 بار در روز گرفته شده است. این است که به پاک کردن خون آلوده به ترویج چی (جریان انرژی) و رفع انسداد کانالهای انرژی. سپس سموم خون را می توان دفع و کاهش التهاب می شود.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این نرم افزار خارجی استفاده می شود در مناطق دو طرفه کلیوی (نقاط Shenshu) است. گیاهان چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. با نفوذ و دستگاه اسمز موثر، مواد موثر گیاهان چینی می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. عملکرد آنها این است که گشاد شدن عروق خونی، ضد التهاب و تخریب از ماتریکس خارج سلولی، موجب افزایش جریان خون است. بنابراین، بافت کلیوی ممکن است حجم کافی از جریان خون و اکسیژن به کار به طور معمول.

اگر شما برای مرحله 5 از LES علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان SLE بدون دیالیز مرحله 5، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، هر کس می تواند با همه چیز ممکن است.





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: